قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پذیرش دانش پژوه در مرکز فقهی قائم در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵
پذیرش طلاب

پذیرش دانش پژوه در مرکز فقهی قائم در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵

مرکز فقهی قائم(عج) در مقطع سطح عالی حوزه علمیه، رشته فقه و اصول (پایه ۷) برای سال ۹۶ـ ۹۵ دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، مرکز فقهی قائم(عج) در حوزه علمیه قم، از میان طلاب پایه ششم جهت تحصیل در مقطع سطح و درس خارج برای سال ۹۶- ۹۵ دانش پژوه می‌پذیرد.

از جمله شرائط عمومی پذیرش این مرکز، اتمام پایه ششم، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، تعهد به اشتغال تحصیلی تمام وقت در مرکز فقهی قائم و تعهد مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مرکز فقهی قائم به شمار می‌رود.

از مزایای تحصیل در این مرکز می‌توان به اتمام دوره سطح در سه سال، برگزاری برنامه‌های قرآنی و حدیث پژوهی، برنامه های اخلاقی روشمند و مستمر، برنامه های فرهنگی تربیتی خانواده محور، محیط مناسب آموزشی، کمک هزیه تحصیلی مناسب، اردوهای علمی و تفریحی و زیارتی و امکان تدریس طلاب ممتاز بعد از اتمام دوره درس خارج اشاره کرد.

آزمون کتبی پذیرش مرکز فقهی قائم(عج) در سال تحصیلی ۹۶ـ ۹۵ در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و محل برگزاری متعاقباً در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند تنها تا یکم اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز فقهی قائم به نشانی اینترنتی www.qaim.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند؛ شایان ذکر است که زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه است.

منابع آزمون ورود به مرکز فقهی قائم(عج) عبارت است از فقه(لمعه پایه ششم)، اصول(اصول فقه مرحوم مظفر)، ادبیات عرب و سنجش هوش.

قابل ذکر است، سؤالات آزمون تماما به صورت چهار گزینه ای بوده و به پاسخ‌های غلط نمره منفی تعلق می‌گیرد؛ به گونه‌ای که هر پاسخ غلط به ترتیب در اصول فقه منفی یک، در فقه منفی دو و در ادبیات منفی یک خواهد داشت.

نتائج و مصاحبه علمی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام می‌گردد؛ پس از اعلام نتائج آزمون پذیرش و در تاریخ‌هائی که متعاقباً اعلام خواهد شد و مواد و محدوده آزمون شفاهی با آزمون کتبی یکسان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن تماس ۳۲۶۱۷۴۱۲-۰۲۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics