قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / چهارمین شماره مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ منتشر شد

چهارمین شماره مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ منتشر شد

چهارمین شماره مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان نخستین مجله تخصصی در حوزه فقه مقارن چاپ و روانه باز نشر شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، چهارمین شماره مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ دانشگاه مذاهب اسلامی با مقالاتی از اساتید و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در زمینه مباحث و مسائل مستحدثه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.

در شماره جدید این مجله علمی ـ پژوهشی مقالاتی از احمد مبلغی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، محمد جعفری هرندی، دکتر مهدی رهبر و… به چاپ رسیده است.

«بررسی تطبیقی بیع شرط از منظر فقهای امامیه و اهل­ سنت؛ احمد مبلغی، علیرضا آبین، مهرداد جمشیدیان»، «اسباب اختلاف فقها در تفسیر متن؛ محمد جعفری هرندی، بهنام دارابی»، «بررسی تطبیقی تفویض طلاق در فقه امامیه و فقه عامه و حقوق ایران، مصر، سوریه و عراق؛ سید مهدی جلالی»، «دیانت مقتول و تأثیر آن در جریان قصاص از منظر فقه مذاهب اسلامی و حقوق ایران؛ جلیل امیدی، زکریا حسینی»، «مثلی و قیمی از منظر فقه مذاهب اسلامی و حقوق ایران؛ مهدی رهبر، منیره خطیبی»، «بررسی امکان وقف کودک در مذاهب فقهی اسلامی؛ مرتضی رحیمی» از مقالات به چاپ رسیده در آخرین شماره این مجله است.

یادآور می شود، مجله علمی ـ پژوهشی فقه مقارن‎ بنابر مجوز کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۳۹۲ منتشر می‌شود و دارای رتبه «علمی ـ پژوهشی» است.

علاقمندان برای دسترسی به لیست کامل مقالات به زبان فارسی و همچنین چکیده عربی و انگلیسی مقالات به نشانی اینترنتی http://fiqhemoqaran.mazaheb.ac.ir/ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics