قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / کرسی نقد «بررسی فقهی بلند مرتبه سازی در شهر اسلامی»
بررسی فقهی

کرسی نقد «بررسی فقهی بلند مرتبه سازی در شهر اسلامی»

دومین نشست تخصصی «فقه شهر و شهرنشینی» با عنوان «بررسی فقهی بلند مرتبه سازی در شهر اسلامی» با حضور اساتید و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، امروزه شهر به عنوان یک پدیده پویا اثرات انکار ناپذیری بر زندگی مردمان خود گذاشته است و نیز ساخت شهرها مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بیش از بیش مورد توجه قرار گرفته و این مهم جز با هم‌اندیشی متخصصان علوم اسلامی و شهرسازی محقق نمی‌یابد.

از این‌رو، دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی فقه شهر و شهرنشینی به همت گروه پژوهشی فقه و حقوق اسلامی با عنوان «بررسی فقهی بلند مرتبه سازی در شهر اسلامی»، با هدف ورود فقه و فقها به عرصه شهرسازی، در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی، حجت‌الاسلام علی الهی‌خراسانی (پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه مشهد) به عنوان ارائه کننده مقاله، و حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی اسکندری (استاد سطوح عالی حوزه علمیه مشهد) و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی‌خراسانی (استاد سطح خارج حوزه علمیه مشهد و مدیر گروه فقه و مبانی اجتهاد و عضو شورای علمی گروه فقه و حقوق اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی)، به عنوان اساتید ناقد در جلسه حضور دارند. همچنین، دبیر علمی این نشست بعهده حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی مدیر و عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق اسلامی مرکز پژوهش‌های علوم اسلامی و انسانی می‌باشد.

گفتنی است، این نشست علمی با حضور اساتید و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی، روز سه‌شنبه ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح، در اتاق جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی واقع در چهارراه خسروی، خیابان شهید رجایی برپا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics