قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / نشست تولید محوری در «اقتصاد اسلام» از دیدگاه امام موسی صدر
یادکردی از امام موسی صدر در چهلمین سالگرد ربوده شدن در فقدان مصلح بزرگ

نشست تولید محوری در «اقتصاد اسلام» از دیدگاه امام موسی صدر

 

بیست و چهارمین نشست «اندیشه و عمل» با موضوع «تولید محوری در اقتصاد اسلام» از دیدگاه امام موسی صدر با سخنرانی دکتر فرشاد مومنی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، نشست «اندیشه و عمل» با موضوع «تولید محوری در اقتصاد اسلام» » از دیدگاه امام موسی صدر با سخنرانی دکتر فرشاد مؤمنی، روز دوشنبه ششم مهرماه ۹۴ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

این نشست که بیست و چهارمین نشست از سلسله درس گفتارهای «اندیشه و عمل» است، در مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در تهران، میدان هفت تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک ۱۰، واحد ۲ برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

فرشاد مؤمنی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، عضو مؤسسه دین و اقتصاد و یکی از کار‌شناسان اقتصادی است که به عنوان اقتصاددادن نهادگرا شناخته می‌شود. او مقالات بسیاری در زمینه اقتصاد ایران نوشته است. آثار او شامل «علم اقتصاد و بحران در اقتصاد ایران»، «کالبد‌شناسی یک برنامه توسعه»، «اقتصاد ایران در دوران تعدیل ساختاری» و «ترجمه نظریه نهادگرایی در علم سیاست، نوشته گای پیترز» است.

منبع: شبکه اجتهاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics