قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تحت اشراف آیت‌الله سیفی مازندرانی؛ پذیرش طلاب در مرکز آموزشی پژوهشی «معهد الاجتهاد الفعال»

تحت اشراف آیت‌الله سیفی مازندرانی؛ پذیرش طلاب در مرکز آموزشی پژوهشی «معهد الاجتهاد الفعال»

 

مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول «معهد الاجتهاد الفعال» با اشراف آیت‌الله سیفی مازندرانی در نظر دارد از میان طلاب مستعد واجد شرایط اقدام به پذیرش کند.

به گزارش شبکه اجتهاد، مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول «معهد الاجتهاد الفعال» با اشراف فقیه محقق آیت‌الله سیفی مازندرانی در نظر دارد با هدف جذب نخبگان علمی و فضلای جوان و پرورش توانمندی‌های فقهی اصولی افراد مستعد با برنامه مدون طرح تحصیل اجتهاد از میان طلاب واجد شرایط اقدام به پذیرش می‌کند.

از شرایط داوطلبان تحصیل در این رشته می‌توان به اتمام امتحانات کتبی و شفاهی پایه دهم، التزام علمی به ولایت فقیه و قوانین نظام جمهوری اسلامی، حداکثر سن ۳۵ سال، عدم شرکت در برنامه‌های مراکز دیگر، قبولی در مصاحبه ورودی و آزمون تثبیتی اشاره کرد.

گفتنی است، مزایای این مرکز آموزشی اعطای گواهی اجتهاد پس از اتمام موفق دوره تحصیلی، استفاده از کادر اساتید مجرب حوزه علمیه قم، شرکت در جلسات فقهی و جلسات فقهی و حلقات خصوصی استاد سیفی مازندانی، اعطای کمک هزینه تحصیلی، جذب افراد برگزیده به عنوان محقق و مدرس در معهد الاجتهاد الفعال است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی از تاریخ ۹۴/۶/۲۱ تا ۹۴/۷/۹ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به معهد الاجتهاد الفعال به نشانی قم، چهارمردان، کوچه ۴، پلاک ۶۵ مراجعه یا با شماره ۳۷۷۱۷۷۵۷ـ۰۲۵ تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics