قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / یادواره علمی مهاجر الی الله، استاد ناصر قربان‌نیا

یادواره علمی مهاجر الی الله، استاد ناصر قربان‌نیا

 

یادواره علمی حقوقدان ارزشمند، مهاجر الی الله، استاد ناصر قربان نیا که همراه با خیل عظیم هموطنانمان در فاجعه منا به رحمت الهی پیوست، با محوریت موضوعات فقه، حقوق و اخلاق و همکاری جمعی از نهادهای علمی و فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

مهر: به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، یادواره علمی حقوقدان ارزشمند، مهاجر الی الله، استاد ناصر قربان نیا که همراه با خیل عظیم هموطنانمان در فاجعه منا به رحمت الهی پیوست، با محوریت موضوعات فقه، حقوق و اخلاق و همکاری جمعی از نهادهای علمی و فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی آیت الله علی اکبر رشاد، آیت الله ابوالقاسم علیدوست، حجت الاسلام و المسلمین سعید رهایی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی و دکتر محسن اسماعیلی و دکتر مصطفی فضائلی ایراد سخنرانی خواهند داشت.

گفتنی است استاد ناصر قربان نیا، محقق گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مدیر گروه حقوق دانشگاه مفید، در حادثه منا که در ایام حج تمتع امسال اتفاق افتاد، همراه با خیل عظیم هموطنانمان به رحمت ایزدی پیوست. از ایشان آثار ماندگاری همچون کتب ارزشمند عدالت حقوقی، اخلاق و حقوق بین الملل، حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه، بازپژوهی حقوق زنان، در جستجوی حق و عدالت و همچنین مقالات بسیار فراوان در حوزه های حقوق بین الملل و حقوق بشر و حقوق کیفری، فلسفه فقه و حقوق به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است این یادواره علمی صبح پنج شنبه ۵ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با حضور اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه، حقوق دانان کشور، دانشجویان و دانش پژوهان، در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این مراسم علمی و معنوی بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics