قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان در برابر جنایات آل سعود ساکت نباشند
هویت دروغین شیعه لندنی را بر ملا کنید

آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان در برابر جنایات آل سعود ساکت نباشند

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی ضمن تسلیت فاجعه انسانی در سرزمین منا از مسلمانان جهان خواست با توکل به خدا و احساس مسئولیت الهی ساکت نباشند و با وحدت و یکپارچگی در برابر قدرتهای شیطانی تصمیمی که موجب عزت و یکپارچگی و عظمت اسلام و مسلمین است، بگیرند.

به گزارش شبکه اجتهاد، متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. مصیبتی که روز گذشته در حرکت مسلمانان برای رمی جمرات در سرزمین منا به وقوع پیوست، مصیبت بسیار بزرگ و فاجعه عظیمی برای اسلام و مسلمین است.

آیا وقت آن نرسیده است که مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی به جنایتهایی که آل سعود در تاریخ ننگین خودشان داده و روز به روز در ارتکاب جنایات بیشتر در عراق و یمن و سوریه و بحرین چهره زشت و شوم خود را بهتر نشان می‌دهند، تصمیمات جدی و اجتماعی در این مورد بگیرند.

همه می‌دانند که آل سعود که خود را خادم الحرمین الشریفین می‌دانند جز نوکری آمریکا و ارتباط با صهیونیست‌ها و تقویت و ایجاد گروههای تکفیری و داعشو بوکوحرام که جز کشتار و تخریب و ایجاد تفرقه بین مسلمانان نقشی ندارند، امروز یکی از مشکلات دنیای اسلام می‌باشد و بالاخره ما امروز از مسلمانان جهان می‌خواهیم که با توکل به خدا و احساس مسئولیت الهی ساکت نباشند و با وحدت و یکپارچگی در برابر قدرتهای شیطانی تصمیمی که موجب عزت و یکپارچگی و عظمت اسلام و مسلمین است، بگیرند.

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم. ما این مصیبت عظیم را به حضور مبارک ولی عصر ارواحنا فدا و مسلمانان جهان خصوصا داغدیدگان هموطنان عزیزمان تسلیت می‌گوئیم و اطمینان داریم که جانباختگان این حادثه در درگاه خداوند متعال دارای فضیلت و ثواب بسیاری می‌باشند و شفای عاجل مصدومان این حادثه را از خداوند متعال مسالت می‌نمائیم.

حسین نوری همدانی ۱۱ ذی الحجه الحرام ۱۴۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics