قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه منا در مکه؛ حادثه دلخراش حج امسال سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود است

پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه منا در مکه؛ حادثه دلخراش حج امسال سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود است

این حادثه دلخراش در مراسم حج امسال سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین و زائرین بیت‌الله الحرام می‌باشد و دولت آل سعود مسئول این بی تدبیری در اداره این مراسم عظیم می‌باشد.

به گزارش شبکه اجتهاد، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه غمبار منا اطلاعیه‌ای صادر کرد که به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. «و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

فاجعه تلخ و تأسف‌بار سرزمین منا در مکه معظمه موجب درگذشت و مصدومیت جمع کثیری از حجاج بیت‌الله الحرام و ضیوف الرحمن از کشورهای مختلف اسلامی در روز عید عظیم قربان شد که موجبات حزن و اندوه تمام مسلمین جهان به ویژه مردم شریف کشورمان را فراهم آورد و به واقعه‌ای فراموش نشدنی مبدل ساخت.

این حادثه دلخراش در مراسم حج امسال سندی مکرر از بی‌لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین و زائرین بیت‌الله الحرام می باشد و دولت آل سعود مسئول این بی تدبیری در اداره این مراسم عظیم می‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت آل سعود این مصیبت دردناک را محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»‌، خانواده‌های قربانیان و به‌ویژه به عموم مردم شریف عزادار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای درگذشتگان غفران و علو درجات، برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته- محمد یزدی- رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics