قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / همه مطالب / عسکر دیرباز، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری
عسکر دیرباز

عسکر دیرباز، نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

نام: عسکر دیرباز نماینده استان آذربایجان غربی (دوره چهارم)
شناسنامه:  متولد ۱۳۳۸ در میانه، نام پدر: نوروزعلی
تحصیلات و اساتید مطرح:  تحصیلات: مقطع خارج فقه و اصول – دکترای فلسفه اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس تهران. اساتید مطرح: آیات: فاضل لنکرانی، وحید خراسانی، تبریزی، اشتهاردی، جوادی آملی و حسن زاده آملی
سوابق علمی و اجرایی
 تدریس در حوزه و دانشگاه. تالیفات:«مبانی اقتصاد خرد»، «توسعه پایدار»، «فلسفه اقتصاد امکان در فلسفه کانت و صدرا». سوابق اجرایی: ریاست دانشگاه جامع دولتی قم، مسئول انجمن معرفت‌شناسی حوزه علمیه قم، عضویت مجمع عالی حکمت اسلامی حوزه علمیه قم و ریاست عقیدتی سیاسی وزارت دفاع را در کارنامه اجرایی خود دارد.
توضیحات: پس از رحلت آیت‌الله قره باغی، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی برگزار شد. مردم آذربایجان غربی پیش از این آیت‌الله علی اکبر قریشی و آیت‌الله علی اکبر قره‌باغی را انتخاب کرده بودند که در نوروز ۱۳۹۱ آیت‌الله علی اکبر قره‌باغی دار فانی را وداع گفت به همین دلیل همزمان با سایر انتخابات‌ها، در این استان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار شد. برای شرکت در این انتخابات چهار نفر کاندیدا شده بودند که سه نفر از آن‌ها انصراف دادند و در نهایت حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز با آرای مردم به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics