قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / اعرافی: راه رهایی جهان اسلام از آشوب‌ها بازگشت به فقه سیاسی است

اعرافی: راه رهایی جهان اسلام از آشوب‌ها بازگشت به فقه سیاسی است

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه ولایت فقیه ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: راه رهایی جهان اسلام از این آشوب‌ها بازگشت دنیای اسلام به فقه سیاسی است.

به گزارش شبکه اجتهاد به نقل از فارس، آیت‌الله اعرافی، با حضور در همایش جوانان فاطمی ائتلاف اصولگرایی عصر امروز دوشنبه در مؤسسه سرچشمه تهران برگزار شد با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک فسلفه سیاسی را بنیان نهاد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در جهان اسلام الگویی جدید را ارائه کرد که جایگزین فلسفه‌های سیاسی موجود است.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: جریان‌های دیگر نتوانسته‌اند ارزش‌های سیاسی را با آراء مردم گره بزنند که خروجی آن نیز القاعده و داعش است.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فسلفه سومی را در آن دوره مطرح کرد که مبتنی بر اندیشه الهی بود، تصریح کرد: بنابراین در چنین نظامی حتی عالی‌ترین مقام کشور که به همه نظام مشروعیت می‌بخشد، به آراء‌ مردم گره خورده است.

وی تاکید کرد: راه حل رهایی جهان اسلام از این آشوب این است که دنیای اسلام به فقه سیاسی برگردد و جوانان باید به این نگاه بلند توجه کنند.

آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: در نظام اسلامی ما ولایت فقیه ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است و جوانان ما باید این مسئله را فهم کرده و در عمق بخشی به آن توجه کنند و انتخابات این مسئله را کارآمد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics