قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / آغاز ثبت‌نام از طلاب مستعد مشهدی در گرایش فقه و اصول
مدرسه علمیه حضرت مهدی (عجل الله فرجه) مشهد

آغاز ثبت‌نام از طلاب مستعد مشهدی در گرایش فقه و اصول

مدرسه علمیه حضرت مهدی (عجل الله فرجه) مشهد، برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از میان طلاب مستعد و واجد شرایط در سطح دو (پایه ۷ و ۸) و در گرایش فقه و اصول به صورت محدود طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، مطابق آئین‌نامه اعلام شده از سوی مدرسه علمیه حضرت مهدی (عجل الله فرجه) احراز شرایط آیین‌نامه مرکز مدیریت حوزه، قبولی در آزمون علمی و مصاحبه مدرسه، التزام به برنامه آموزشی و انضباطی مرکز مدیریت و آئین‌نامه داخلی مدرسه و گذراندن دوره تمهیدی در تابستان ۱۳۹۵ برخی از شرایط لازم طلاب برای شرکت در این طرح می‌باشد.

اهداف:

تربیت مدرس فقه و اصول، بسترسازی برای حضور قوی طلاب در دروس خارج فقه و اصول، جهت‌دهی پژوهش‌های عالمانه و روش‌مند در موضوعات کاربردی، آشنایی با حوزه‌های مختلف فقه و نیازهای فقهی جامعه اسلامی و تربیت مبلّغ برای ترویج عالمانه معارف اهل بیت علیهم‌السلام، برخی از اهداف مطرح شده در مورد این طرح است.

ویژگی‌ها:

برگزاری منظم کلاس‌های اخلاق با بهره‌گیری از محضر استاد نظافت و اساتید مهمان از قم و مشهد، برگزاری دروس تکمیلی اصول با محوریت حلقات شهید صدر، دروس فقه استدلالی، رجال، قواعد فقهی و فقه الحدیث، ارائه کامل و قوی دروس حوزه، بهره‌گیری از اساتید ناظر در مباحثات، استفاده از اساتید توانمند در دروس عمومی و تخصصی، استفاده از کتابخانه تخصصی و مجموعه‌های نرم افزاری، استفاده بهینه از تعطیلات و برنامه‌های تابستانی و فراهم نمودن زمینه تدریس در سطح یک؛ از ویژگی‌ها و مزایای شرکت در این طرح معرفی شده است.

مراحل ثبت‌نام:

مرحله اول: ثبت نام در پورتال و تکمیل اطلاعات خود در بخش‌های درباره من و کارنامه من در صفحه شخصی خود در پورتال، مرحله دوم: پرکردن فرم پذیرش، مرحله سوم: شرکت در مصاحبه علمی خواهد بود. واحد پذیرش مدرسه با توجه به سوابق تحصیلی، فرم پذیرش و کارنامه (رزومه) فرد برای دعوت به مصاحبه اقدام می‌کند. مرحله چهارم: اتمام موفق دوره آموزشی تمهیدی است. در این دوره آموزشی که در تابستان جاری است، برنامه‌های درسی مشابه سال تحصیلی آغاز می‌شود و داوطلبین عزیز پس از پایان دوره و ارزیابی به عنوان طلبه رسمی در سطح ۲ مدرسه پذیرفته می‌شوند.

شایان ذکر است طلاب علاقه‌مند و حائز شرایط قید شده در فراخوان، تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۳۹۵ فرصت دارند به پایگاه مجازی مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی (عجل الله فرجه) به آدرس www.meftahportal.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و یا با شماره ۳۲۷۳۳۶۳۶ داخلی ۸۴۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics