قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / تلاش شبانه‌روز مسئولان باید صرف رسیدگی به امور مردم، گشایش و سهولت کارها شود
تلاش شبانه‌روز مسئولان باید صرف رسیدگی به امور مردم، گشایش و سهولت کارها شود

در دیدار استاندار مشهد با دو تن از اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید شد؛

تلاش شبانه‌روز مسئولان باید صرف رسیدگی به امور مردم، گشایش و سهولت کارها شود

استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت آیت‌الله حاج سید حسن مرتضوی و آیت‌الله رجبعلی رضازاده از عالمان برجسته مشهد و از اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان با ایشان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، در این دیدار آیت‌الله حاج سید حسن مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی توفیق برای استاندار مشهد، خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) را دارای بالاترین اجر و ثواب نزد خداوند متعال دانست و رسیدگی به وضعیت شهر مشهد، حاشیه شهر و توجه ویژه به مستمندان و محرومان را مورد تاکید قرار داد.

ایشان با بیان اینکه همت و تلاش و کوشش مسئولان، شبانه روز باید صرف رسیدگی به امور مردم و گشایش و سهولت کارها باشد، افزود: در این مسیر هر چه خدمات شما به پایتخت معنوی ایران و زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) بیشتر و ارزنده‌تر باشد، سبب جلب رضای الهی است و دعای مردم را به همراه دارد.

استاد خارج حوزه علمیه مشهد ضمن تاکید بر توجه به حضرت ولی عصر (ع) در امور و کارها، توصیه کرد: در فعالیت‌های خود ضمن سعی و همت فراوان، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع)، مخصوصا حضرت رضا (ع) داشته باشید تا ان‌شاءالله خدمات شما ذخیره قبر و قیامت شما گردد.

رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار، یک ضرورت است

همچنین آیت‌الله حاج شیخ رجبعلی رضازاده در این دیدار ضمن ضروری دانستن رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار، یادآور شد: هرکس احسان کند، به خود احسان می‌کند و اعمال انسان به خود او باز خواهد گشت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان خدمت به مردم را توفیقی دانست که به استاندار اعطا شده است و در همین ارتباط ادامه داد: رفع گرفتاری مردم نعمتی است که خداوند به انسان ‌اعطا می‌کند و اگر انسان روی گردان باشد، خداوند این نعمت را به دیگری حواله می‌کند.

در ادامه ایشان بر لزوم توجه به رفع بلا و مشکل مؤمنین تأکید و بیان کرد: باید از لحظاتی که خداوند جهت احسان به مردم اعطا ‌می‌کند، استفاده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان شرایط بیماری کرونا را آزمایش الهی خواندند و با دعوت از همگان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کردند: رعایت پروتکل‌های بهداشتی واجب شرعی و از اوجب واجبات است.

در پایان آیت‌الله رضازاده، عالم را در محضر امام زمان (عج) دانست و با آرزوی توفیق خدمت‌رسانی برای استاندار عنوان کرد: به استناد روایات چیزی از امام زمان(عج) مخفی نیست و امیدوارم مشمول عنایات ایشان باشید.

گفتنی است، در این دیدار معتمدیان، استاندار خراسان رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان پرداخت و با اشاره به موقعیت مهم شهر مشهد و استان و هم مرز بودن با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان، توجه جدی همه مسئولان و کمک و هم اندیشی نهادها و ارکان‌ها و ادارات را، زمینه پیشرفت و توسعه پایتخت معنوی ایران عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics