قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / عرضه رایگان نرم افزار جامع الاحادیثِ همراه
عرضه رایگان نرم افزار جامع الاحادیثِ همراه

عرضه رایگان نرم افزار جامع الاحادیثِ همراه

پس از عرضه موفق نرم افزار ویندوزی جامع الاحادیث و همچنین پایگاه ارزشمند جامع الاحادیث، این بار جامع الاحادیث را رایگان بر روی موبایل همراه خود تجربه کنید.

به گزارش شبکه اجتهاد، با توجه به احساس نیاز و درخواست مکرر کاربران نور، نرم افزار جامع الاحادیث همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید تولید شد و به صورت رایگان در اختیار حدیث پژوهان و عموم علاقه مندان قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، نرم افزار جامع الاحادیث همراه، نسخه موبایلی پایگاه اینترنتی جامع الاحادیث است که برای استفاده در تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید تهیه شده و به صورت آنلاین و هوشمند از آن پایگاه سرویس می‌گیرد.

گفتنی است، این نرم افزار علاوه بر عرضه مجموعه روایات موجود در ۱۹۹ عنوان از مصادر حدیثی شیعه شامل حدود ۴۰۰ هزار روایت و ترجمه‌ها و شروح نگاشته شده بر آنها، احادیث مرتبط و اطلاعات مفید و کاربردی مربوط به اسناد روایات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین امکانات متنوع پژوهشی از قبیل جستجوی مناسب، انتخاب و دسته بندی احادیث دلخواه، ایجاد قفسه کتاب، درج نمایه بر احادیث و قابلیت‌های پژوهشی و کاربردی دیگری نیز برای حدیث پژوهان گرامی فراهم آمده.

لازم به ذکر است، کاربران جامع الاحادیثِ همراه پس از قطع ارتباط با شبکه، همچنان می‌توانند به صورت آفلاین از اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار خود استفاده نمایند.

• جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت رایگان نرم افزار جامع الاحادیث همراه، اینجا کلیک کنید.

• جهت آشنایی و استفاده از پایگاه جامع الاحادیث، اینجا کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. علی اکبر فرج پور

    من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق.اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics