قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان مقاله کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین»، آیت‌الله سید محمود شاهرودی
فراخوان مقاله کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین»، آیت‌الله سید محمود شاهرودی

سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؛

فراخوان مقاله کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین»، آیت‌الله سید محمود شاهرودی

کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» در فراخوانی آخرین مهلت ارسال مقاله با محوریت ابعاد شخصیتی مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمود شاهرودی را ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش شبکه اجتهاد، کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» به‌مناسبت بزرگداشت آیت‌الله سید محمود حسینی شاهرودی (ره) فراخوان دریافت مقاله با محورهای «آیت‌الله العظمی شاهرودی و میراث فقهی و اصولی»، «آیت‌الله العظمی شاهرودی و روش شناسی اجتهاد و فقاهت»، «آیت‌الله العظمی شاهرودی و سرگذشت علمی»، «آیت‌الله العظمی شاهرودی و خدمات اجتماعی»، «آیت‌الله العظمی شاهرودی و سیره علمی و اخلاقی» و «آیت‌الله العظمی شاهرودی و نهضت امام خمینی (ره)» را اعلام کرد.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ و آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ است که باید در قالب فایل word یا PDF به آدرس الکترونیکی seydmahmoudshahroudi@gmail یا به حساب کاربری Alireza_na۳۰ri@ در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و ایتا صورت گیرد.

براساس این گزارش، مقالات ارسالی در قالب استانداردهای علمی در ساختار و محتوا قابل پذیرش است و از طرف دبیرخانه این کنگره به کلیه مقالات رسیده به کنگره ملی عالم ذوالشهادتین، گواهی حضور و برای مقالات برتر علاوه بر صدور گواهی حضور، از طرف انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics