قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / قوانین مجلس باید موافق با فقه آل محمد(ص) باشد/ قوانینی تصویب کنید که موجب گشایش در زندگی مردم شود
قوانین مجلس باید موافق با فقه آل محمد(ص) باشد/ قوانینی تصویب کنید که موجب گشایش در زندگی مردم شود

‌‌آیت‌الله مرتضوی در دیدار با نائب رییس مجلس شورای اسلامی خواستار شد؛

قوانین مجلس باید موافق با فقه آل محمد(ص) باشد/ قوانینی تصویب کنید که موجب گشایش در زندگی مردم شود

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر لزوم مطابقت قوانین مجلس با فقه و احکام اسلامی تصریح کرد: منتخبان مردم باید مراقب رفتار و اعمال خویش باشند که آبروی خود و جامعه اسلامی را نبرند؛ ضمن آن باید قوانینی تصویب کنند که سبب سهولت کار و گشایش در امور زندگی مردم شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، دکتر امیرحسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد و نائب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیت آیت‌الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای مشهد و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار  قاضی زاده گزارشی ار روند قانون گذاری در مجلس و فعالیت سال گذشته آن ارائه کرد و از وضعیت هیئت رئیسه مجلس سخن گفت.

‌‌آیت‌الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی در ادامه با آرزوی توفیق برای نمایندگان مجلس بیان داشت: مجلس در وضع قوانین باید دقت داشته باشد که مطابق با شرع باشد چنان که سیدنا الاستاد حضرت امام(ره) فرمودند مجلس در راس امور است؛ بنابراین نمایندگان باید شان مجلس را حفظ کرده و کاری نکنند که دشمنان قرآن و اسلام از آن شرائط سوء استفاده کنند.

عضو شورای عالی حوزه بیان داشت: نمایندگان به وظیفه نمایندگی خویش و خدمت به مردم بپردازند از حواشی و فعالیت‌‌هایی که مانع کار کردن آن‌ها‌‌ می‌شود بپرهیزند.

استاد سطح عالی حوزه بیان داشت: نمایندگان منتخب مردم هستند بنابراین باید مراقب رفتار و اعمال خویش باشند که آبروی خود و جامعه اسلامی را نبرند. ضمن آن باید قوانینی تصویب کنند که سبب سهولت کار و گشایش در امور زندگی مردم شود.

وی افزود: حتما متخصصین در مجلس دقت کنند که قوانین موافق با فقه آل محمد(ص) باشد و خدای نخواسته قانونی که سبب نارضایتی خدای متعال‌‌ می‌شود تصویب نشود.

در پایان قاضی زاده ضمن تایید بیانات ‌‌آیت‌الله مرتضوی شاهرودی تاکید کرد: کمیسیون‌‌های مختلف در مجلس و نمایندگان فعال به این نکته توجه دارند که باید با حوزه علمیه تعامل داشته باشند تا قوانین دقیقا مطابق با دستورات دین مبین اسلام تصویب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics