قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / کارگاه‌‌ها‌ی مقدماتی «حلقه مطالعاتی حدیث شناسی» در مشهد برگزار می‌شود
کارگاه‌‌ها‌ی مقدماتی «حلقه مطالعاتی حدیث شناسی» در مشهد برگزار می‌شود

مهلت ثبت‌نام تا تا ۱۴ اسفندماه ۹۷؛

کارگاه‌‌ها‌ی مقدماتی «حلقه مطالعاتی حدیث شناسی» در مشهد برگزار می‌شود

کارگاه‌‌ها‌ی مقدماتی «حلقه مطالعاتی حدیث پژوهی مقارن» از سوی گروه آموزشی علوم قرآن و معارف حدیث مرکز تخصصی آخوند خراسانی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور اساتید مطرح برگزار می‌‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، در این کارگاه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی به تبیین موضوع «ضرورت و ابعاد رویکرد مقارن در مطالعات اسلامی» در روز چهارشنبه ۱۵ اسفند (جلسه اول: ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و جلسه دوم: ۱۸:۳۰ تا ۲۰) خواهد پرداخت.

همچنین موضوع «اشتراکات و تمایزات حدیث پژوهی فریقین» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ربانی بیرجندی در روز پنجشنبه ۱۶ اسفند (جلسه اول: ۸ تا ۹:۳۰ و جلسه دوم: ۱۰ تا ۱۱:۳۰) تبیین خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم طباطبایی در سومین مجموعه کارگاهی که در روز پنجشنبه ۱۶ اسفند (جلسه اول: ۱۴:۳۰ تا ۱۶ و جلسه دوم: ۱۶:۳۰ تا ۱۸) برگزار می‌‌شود، موضوع «سرچشمه‌‌ها‌ی اختلاف در رویکرد فریقین به سنت» را تببین خواهد کرد.

شرایط ثبت نام کارگاه عبارتند از: ۱- اشتغال به تحصیل در سطح ۳ حوزه به بالا. ۲- دارندگان آثار پژوهشی در زمینه مطالعات حدیثی. ۳- دارندگان معرفی نامه رسمی از مراکز علمی-تخصصی

بنابر گزارش معالم، متقاضیان می‌‌بایست در بازه زمانی هشتم تا ۱۴ اسفندماه ۹۷ از طریق سایت پذیرش (http://paziresh.dte.ir) اقدام به ثبت نام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics