قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / مرجعیت / انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از بی‌توجهی دولت به موضوع حجاب
تماس تلفنی آیت‌الله نوری همدانی با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از بی‌توجهی دولت به موضوع حجاب

آیت‌الله نوری همدانی از بی توجهی دولت به موضوع مهم حجاب و عفاف انتقاد کرد و گفت: دولت باید با ابلاغ مصوبه‌ای به دستگاه‌های مربوطه در جهت اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این که که بیکاری و گرانی دو مشکل اساسی مردم است، افزود: ما می‌دانیم که این مشکلات ارتباط چندانی به شهرداری ندارد ولی انتظار داریم تا تمام مسؤولان با یکدیگر برای رفع این مشکلات اساسی مردم تلاش کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پنج سال است که موضوع عفاف و حجاب در جامعه مطرح ولی مسوولان به آن بی توجه بوده‌اند بیان کرد: متأسفانه دولت نسبت به این موضوع مهم غافل بوده است و انتظار داریم که ابتدا در وزارتخانه‌ها و بعد دستگاه‌های دولتی و حتی بیمارستان‌ها نسبت به رعایت حجاب و عفاف ابلاغی از سوی دولت انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر این نکته که دیرکرد بانک‌ها حرام است و نوعی ربا محسوب می‌شود، اظهار کرد: مردم بارها نامه نوشته‌اند که شما می‌گویید ولی بانک‌ها بی توجه هستند و باز نسبت به دریافت دیرکرد اقدام می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: ما از بانک‌ها می‌خواهیم که امکانات خود را در راه صنعت، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی به کار گیرند ولی آن‌ها هر روز بر دریافت دیرکرد که حرام است اصرار می‌ورزند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics