قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / اولین جشنواره «طراحی سؤالات فقهی فضای مجازی» فراخوان شد
اولین جشنواره «طراحی سؤالات فقهی فضای مجازی» فراخوان شد

تا ۳۱ مرداد؛

اولین جشنواره «طراحی سؤالات فقهی فضای مجازی» فراخوان شد

اولین جشنواره حوزوی-دانشگاهی با موضوع «طراحی سؤالات فقهی فضای مجازی» برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اجتهاد، دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، اولین جشنواره حوزوی-دانشگاهی خود را با موضوع «طراحی سوالات فقهی فضای مجازی» برگزار می‌کند.

شرایط جشنواره: محدودیتی در تعداد سوالات نیست و با طرح یک سوال فقهی نیز می‌توان در جشنواره شرکت کرد. طراحان «بیشترین» و «بهترین» سؤالات، برگزیدگان این جشنواره خواهند بود. سؤالات باید به صورت متن ارائه شود و از برگزیدگان در پروژه «نظام موضوعات و مسائل فضای مجازی» دعوت به عمل خواهد آمد.

محور‌های جشنواره: سؤالات فقهی درباره موضوعاتی نظیر هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی (Blockchain)، رمز ارز (cryptocurrency)، بازی­‌های رایانه‌­ای، شبکه­‌های اجتماعی، اینترنت اشیا (IOT)، کلان داده، فضای ابری، سیستم عامل، کسب و کار اینترنتی، محتوای متنی و محتوای صوتی از جمله محورهای این جشنواره محسوب می‌شود.

از دیگر محورهای جشنواره می‌توان به پرسش‌هایی از سوالات فقهی درباره محتوای تصویری، مرورگر و جستجوگر، بدافزار و ضدبدافزار، دولت الکترونیک، نقشه، تلویزیون‌های تعاملی (IPTV و IPMEDIA)، دانشنامه ­های آزاد و فناوری ۵G اشاره کرد.

جوایز جشواره: جایزه نفر اول، ۳ میلیون تومان و نفرات دوم تا هشتم هر کدام یک میلیون تومان خواهد بود. همچنین ضریبی برای امتیاز مسائل تعیین شده است. مسائل مرتبط با کاربران دارای ضریب ۱، مسائل مرتبط با تولیدکنندگان دارای ضریب ۲، مسائل مرتبط با حکومت دارای ضریب ۳ و سوال طلایی دارای ضریب ۱۰ هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات پیشنهادی خود را به نشانی https://eitaa.com/mosammam۷۰ یا از طریق شماره ۰۹۱۸۷۰۷۰۵۳۰ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش ارسال کنند.

فراخوان طراحی سوالات فقهی فضای مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics