قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت
باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مفتی یمن؛

باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش رفت

آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: حرکتی که در حال حاضر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محقق شده، باید ادامه داشته باشد و با اتحاد و مقاومت دشمن را نابود سازیم؛ اینطور نباشد که ظرف مدت کوتاهی مجدداً با این رژیم کودک کش پای میز مذاکره بنشینند، باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش بروند.

به گزارش شبکه اجتهاد، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار مفتی یمن؛ شیخ شمس الدین شرف الدین و سید عبدالله‌هاشم السیانی؛ عضو مکتب سیاسی انصارالله یمن ضمن عرض خیر مقدم، بر تقویت هر چه بیشتر وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان تأکید نمود.

معظم‌له با اشاره به حدیث نبوی که می‌فرماید: الإیمانُ یمانٍ والحِکمهُ یمانِیه، افزودند: یمن کشوری است که از صدر اسلام مشهور و معروف بوده و از ابتدا در صراط نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) گام برداشته است. تاریخ مجاهدت‌های مردم مسلمان یمن بسیار طولانی است.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با اشاره به سوابق درخشان مردم یمن از صدر اسلام تا زمان کنونی خاطر نشان کرد: سوابق مردم متدین و مجاهد یمن فراموش ناشدنی است. اخبار مجاهدت‌ها و مقاومت جانانه مردم یمن باعث افتخار و غرور ماست. سلام و ارادت بنده را به مردم یمن و خصوصاً علمای یمن برسانید.

ایشان طی بیانات مبسوطی با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایجاد و حفظ اتحاد و همبستگی در میان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی در این برهه از زمان در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی با اشاره به حدیث نبوی که می‌فرمایند: «حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نخواهد کرد مگر با جنگ و نابود کردن صهیونیست‌ها» اظهار داشت: امروز کل استکبار  جهانی حامی رژیم اشغالگر و پشت اسرائیل سفاک ایستاده است. ضروریست که کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر، یکبار برای همیشه، این غده سرطانی را محو و نابود گردانند.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه به سابقه فتنه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اسلامی اشاره نمود و تصریح کرد: بدانید کشورها و ملت‌های اسلامی پیشرفت نخواهند کرد و روی آرامش را نخواهند دید، مگر با محو و نابودی رژیم صهیونیستی.

ایشان در ادامه افزود: در این میان دو نکته بسیار ضروریست؛ نخست اینکه حضرت امام (رحمت الله علیه) معتقد بودند که همه مسلمانان جهان باید با هم متحد باشند. نکته دیگر اینکه حرکتی که در حال حاضر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محقق شده، باید ادامه داشته باشد و با اتحاد و مقاومت دشمن را نابود سازیم؛ اینطور نباشد که ظرف مدت کوتاهی مجدداً با این رژیم کودک کش پای میز مذاکره بنشینند، باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics