قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / سامانه «انتشارات حوزه علمیه خراسان» رونمایی شد
سامانه «انتشارات حوزه علمیه خراسان» رونمایی شد

سامانه «انتشارات حوزه علمیه خراسان» رونمایی شد

سامانه انتشارات حوزه علمیه خراسان و نمایشگاه دائمی کتاب به همت معاونت پژوهش، با همکاری دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان رونمایی و معرفی شد.

به گزارش شبکه اجتهاد، هادی حصاری، مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان در این مراسم که در محل اتاق جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد، با اشاره به فعالیت رسمی انتشارات از سال ۹۷، عرضه ۵۳ کتاب و حدود ۷۰ مجلد منتشر شده را از نتایج این اقدام خواند و یادآور شد که ۳۰ اثر آماده چاپ است.

وی ادامه داد: همه مخاطبان حوزوی و غیر حوزوی در سراسر کشور می‌توانند به سامانه انتشارات حوزه علمیه خراسان و نمایشگاه دائمی کتاب به نشانی https://book.hozehkh.com برای تهیه کتاب‌های معارفی و درسی و کمک درسی حوزه دسترسی داشته باشند.

حصاری افزود: تولید محتوای ۸۰ درصد از آثار موجود انتشارات حوزه علمیه خراسان توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و بخش‌های تابعه این معاونت بوده است.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: به منظور ارائه بهتر خدمات، طبق تفاهم با خانه کتاب و شرکت پست جمهوری اسلامی برای خریداران از انتشارات این حوزه هزینه حداقلی پست در نظر گرفته است.

وی از برنامه ریزی انجام شده در حوزه نشر و چاپ و ایجاد نمایندگی در خراسان شمالی و جنوبی و نیز تعامل انجام شده برای راه اندازی نمایندگی در تهران و قم خبر داد و هماهنگی لازم برای حضور نمایندگی دائم در نجف اشرف با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان نشر دیجیتال را از مواردی دانست که در معاونت مربوطه در حال پیگیری است و در این باره ابراز امیدواری کرد که مسئله توسعه در بحث نشر دیجیتال به طور جد پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics