قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / فراخوان مقاله دوفصلنامه‌علمی تخصصی «مصباح الفقاهه»
فراخوان مقاله دوفصلنامه‌علمی تخصصی «مصباح الفقاهه»

فراخوان مقاله دوفصلنامه‌علمی تخصصی «مصباح الفقاهه»

دوفصلنامه‌علمی تخصصی «مصباح الفقاهه» به صاحب امتیازی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان فراخوان مقاله داد.

به گزارش شبکه اجتهاد، در راستای گام‌های تحولی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و با عنایت به تأکیدات مدیر این حوزه در خصوص لزوم تحوّل‌آفرینی در فعالیت‌های پژوهشی، نشریه «مصباح الفقاهه» در تاریخ ۹۸/۰۵/۲۸ موفق به دریافت پروانه انتشار به شماره ۸۵۶۵۱ از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

بنابر این گزارش، نشریه به زبان فارسی، با رتبه علمی‌تخصصی، گستره نشر و توزیع سراسری و با ترتیب انتشار «دوفصلنامه» فعالیت خود را آغاز نموده و آماده دریافت مقالات علمی است.

مزایا و امتیازات شامل: ۱. حمایت مالی ۲. ثبت به عنوان فعالیت پژوهشی ۳. ارائه گواهی پذیرش مقاله ۴. اولویت در همکاری داوری فراخوان‌های آثارپژوهشی حوزه علمیه خراسان؛ می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت شرایط مندرج در بخش «راهنمای نویسندگان» در سامانه مدیریت نشریات علمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به‌آدرس http://journals.hozehkh.com ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۳۰۹۴۱-۰۵۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، دوفصلنامه علمی‌تخصصی «مصباح الفقاهه» به صاحب امتیازی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان مدیر مسئولی سیدمصباح عاملی و با سردبیری سیدحمید علوی آزیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics