قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / «فقه و حقوق پزشکی»؛ مطالعه تطبیقی و مقایسه‌ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی
«فقه و حقوق پزشکی»؛ مطالعه تطبیقی و مقایسه‌ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی

معرفی کتاب؛

«فقه و حقوق پزشکی»؛ مطالعه تطبیقی و مقایسه‌ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی

در این کتاب سعی شده است تا با آوردن احکام فقهی و قوانین موضوعه مرتبط در ذیل هر بحث، کادر درمانی را در مطالعه تطبیقی و مقایسه‌ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی کشور مدد رساند.

به گزارش شبکه اجتهاد، کتاب «فقه و حقوق پزشکی» به قلم حامد رستمی نجف آبادی، عضو هیئت علمی گروه فقه و حقوق اسلامی دانشگاه مذاهب اسلامی و محمدرضا کمیلی فرد، دانش پژوه دکتری فقه و حقوق و قاضی دادگستری نوشته شده است.

این کتاب به سبکی جدید، متفاوت و به صورتی سلیس و قابل فهم، با حذف استدلال‌های طولانی و تخصصی فقهی و حقوقی، مسائل غیر ضروری و مطالبی که امروزه چندان مورد استفاده علمی نیست، تألیف شده و سعی شده است تا با آوردن احکام فقهی و قوانین موضوعه مرتبط در ذیل هر بحث، کادر درمانی را در مطالعه تطبیقی و مقایسه‌ای مطالب فقهی با قوانین حقوقی کشور مدد رساند.

شاید بتوان گفت، کتاب حاضر اولین اثر با چنین  سبک و سیاقی است که  به عنوان منبع «فقه پزشکی» یا «حقوق پزشکی» می‌تواند مورد استفاده دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی، فقه و حقوق قرار گیرد.

بنابر گزارش تقریب، کتاب حاضر توسط انتشارات خرسندی تهران، در ۱۵۰ صفحه  به زیور طبع آراسته شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت انتشارات خرسندی به زودی آن را به صورت اینترنتی نیز سفارش داده و تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics