قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / پیام قدردانی علمای مشهد از تاکید رهبر انقلاب بر استقلال حوزه علمیّه خراسان
علمای مشهد

پیام قدردانی علمای مشهد از تاکید رهبر انقلاب بر استقلال حوزه علمیّه خراسان

سه تن از علمای برجسته حوزه علمیه مشهد در پیامی مراتب قدردانی و تشکر خود را از تاکید مقام معظّم رهبری بر استقلال حوزه علمیّه کهنسال مشهد مقدّس اعلام داشتند.

اختصاصی شبکه اجتهاد: سه تن از علما و استادان تراز اول حوزه علمیه مشهد طی پیامی که به دفتر مقام معظم رهبری ارسال گردید، مراتب قدردانی را از تاکید مقام معظّم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استقلال حوزه علمیّه کهنسال مشهد مقدّس اعلام داشتند. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس به درگاه خداوند منّان و درود بی پایان بر پیامبر مکرّم اسلام و اوصیاء گرامش؛

شایسته است مراتب قدردانی و تشکر خود را از تاکید مقام معظّم رهبری- دام ظله- بر استقلال حوزه علمیّه کهنسال مشهد مقدّس و تجاوب به تقاضای اعضاء جلسه دیروز اینجانبان و جمعی از اعلام و اساتید، اعلام داریم.

چنانکه لازم است از زحمات و خدمات مدیر فقید مرحوم آیه الله واعظ طبسی – طاب ثراه- که در این راستا کوشا بوده‌اند تقدیر نموده و غفران و علو درجات برای آن مرحوم طلب نمائیم.

و نیز از ساحت مقدّس پروردگار متعال مزید توفیقات اَعلام منصوب از طرف معظّم له را در رشد و تعالی حوزه علمیّه و تربیت فرهیختگان، پژوهشگران، نویسنده‌گان و مرابطان مذهب حقّه، متضرّعانه مسألت داریم.

به تاریخ‌ ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ مشهد مقدّس

الاحقر سید محمدمهدی خلخالی – الاحقر مصطفی اشرفی – الاحقر سید جعفر سیّدان

گفتنی است، جلسه‌ای پیرامون «استقلال حوزه علمیه مشهد» در مورخه ۱۷ اسفندماه در بیت آیت‌الله خلخالی با حضور مدرسان تراز اول حوزه علمیه مشهد، آیات عظام و حجج اسلام سید محمدمهدی خلخالی، مصطفی اشرفی شاهرودی، رجبعلی رضازاده، سیدجعفر سیدان، مهدی مروارید، محمدهادی عبدخدائی و علی‌اکبر الهی خراسانی تشکیل شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics