قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین اخبار / جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه
جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه

در فصلنامه «امام اعظم» بخوانید؛

جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه

به همت انجمن فقه و حقوق حنفی دانشگاه مذاهب اسلامی؛ پنجمین شماره فصلنامه علمی تخصصی «امام اعظم» با مقالاتی چون «جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه» و «شرط ضمان مستاجر در فقه مذاهب» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، پنجمین فصلنامه علمی – تخصصی «امام اعظم؛ پژوهش‌های دینی و مذهبی و علوم اسلامی» (پاییز و زمستان ۹۵) به صاحب امتیازی انجمن علمی فقه و حقوق حنفی دانشگاه مذاهب همراه با چکیده مقالات به زبان عربی به چاپ رسید.

«بررسی تطبیقی خرید و فروش خون» به قلم پری شکوفه، «جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه به تحقیق محمد رجبعلی زاده»، «شرط ضمان مستأجر در فقه مذاهب» به همت نظیر احمد حسین‌بر و «نفقه در شرایط حمل پس از طلاق» به قلم ناهید اکبری؛ از مقالات این شماره می‌باشند.

همچنین، «کتب حدیثی اهل سنت» به تحقیق خیر بی‌بی رئیسی و «زندگی‌نامه وهبه زهیلی» به نگارش سید علی کبیری از دیگر مقالات فصلنامه امام اعظم به شمار می‌آیند.

فصلنامه علمی- تخصصی «امام اعظم» به مدیرمسئولی مولوی محمد اسحاق مدنی و تحت نظارت شورای سردبیری از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر می‌گردد.

یادآوری می‌شود، دانشجویان و اساتید می‌توانند مقالات خود را جهت چاپ در شماره بعدی این فصلنامه به پست الکترونیکی abouhanife786@gmail.com ارسال نمایند.

جایگاه نسل و نسب در مقاصد شرعیه

دریافت نسخه پی دی اف شماره پنجم فصلنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Real Time Web Analytics